به مناسبت روز خبرنگار فرماندار طبس با خبرنگاران دیدار کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  طلائی مقدم فرماندار ویژه طبس در این نشست دوستانه با تاکید بر کمک خبرنگاران به مباحث توسعه شهر گفت: در بعضی موارد خبرنگاران می توانند انتقاد کنند و مسئولین به دنبال آن بروند و مشکلات حل شود .
 
طلائی تاکید کرد : مبنا و هدف باید توسعه طبس باشد ، خبرنگاران مستقل از دولت اما  همکار مسئولین باشد. خبرنگار می تواند در کنار انتقاد و نقد مسئولین با ارامش به بهتر شدن شرایط کمک کند .
 
وی در سخنانش از بسته شدن قرار داد بیمارستان ۵ اردیبهشت طبس به عنوان بیمارستان دوم و نهایی شدن  پروژه پروده ۴ نیز خبر داد.
 
طلائی مقدم در این نشست با اشاره به این مطلب که معنی وفاق پیروی کورکورانه نیست افزود : مبنا توسعه است فقط سلایق متفاوت است اما در نهایت همه یک چیز مشترک میخواهیم . شرایط  طبس خوب و ایده آل است و مهم این است که از این وفاق و وحدت و همراهی استفاده کنیم.
 
وی افزود اگر نقدی داریم در مجموعه خانواده شهر داریم و مشکلات را خودمان با کمک هم حل میکنیم.
 
فرماندار ویژه طبس با تا کید بر نگرش دولت به طبس شهرستان گفت: دولت نگرش خوبی نسبت به طبس دارد و برنامه هایی نیز برای این شهر دارد . این هنر ماست ک از این شرایط استفاده کنیم. 
 
طلایی مقدم در خصوص مشکل ارتباط خبرنگاران با این نهاد و نبود روابط عمومی گفت: شما مستقیما با خود من در ارتباط باشید و در هر ساعتی با من تماس بگیرید و سوالات و مشکلات را مطرح کنید و به ما در جهت پیشرفت شهر کمک کنید.
 
وی در ادامه افزود: جامعه و مسئولان هر دو به خبرنگار اعتماد دارند و این خبرنگاران هستند که به عنوان یک رکن اساسی و قابل اعتماد می توانند بین مردم و مسئولین ارتباط ایجاد کنند.
 
وی با اشاره به اینکه طبس یک منطقه ویژه معدن کاری است گفت: هم معادن گسترده داریم و هم زیر ساخت های عالی مثل راه اهن و فرودگاه و باید از این شرایط بهترین استفاده را برای توسعه شهر ببریم .
 
مسابقه دوستانه دارت فرماندار ویژه و خبرنگاران ، بخش پایانی این نشست صمیمی بود.
 
انتهای پیام/ ط آ

 

خبرنگار یا رکن اصلی ارتباط بین مردم و مسولان است

برچسب ها: فرمانداری ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.